کنترل عفونت مطب

در مطب تخصصی کودکان دکتر مهرسا پاریاب، تمامی اصول مربوط به استریلیزاسیون و کنترل عفونت، با انجام مراحل زیر رعایت می شود تا کودکان عزیز در محیطی کاملا امن و تمیز بدون نگرانی از لحاظ عفونت و بیماری ها درمان شوند.

 

  • تمامی مراحل شستن ، آماده سازی بسته های استریل و آماده سازی سینی وسایل برای بیماران توسط دستیاران و با پوشش کامل دستکش و روپوش های تمیز انجام می شود.
  • وسایل مورد استفاده در درمان بیماران به صورت بسته بندی های مخصوص یا در ظروف دربسته ، آماده و در دستگاه مخصوص استریل کردن به نام اوتوکلاو با تکنولوژی جدید گذاشته می شود و به مدت یک ساعت و پانزده دقیقه استریل می شود.
  • بعد از پایان زمان استریل ، وسایل مخصوص تراش و ترمیم دندان با همان بسته بندی درون سینی های استریل شده و پوشیده شده با کاورهای مخصوص چیده می شود. برای فراهم آوردن شرایط کاملا تمیز و استریل ، تمامی دسته های صندلی یونیت دندانپزشکی، توسط پوشش های مخصوص یکبار مصرف برای هر بیمار پوشیده می شود.
  • معاینه بیماران با استفاده از وسایل یک بار مصرف انجام می شود.

مواد دندانپزشکی

در مطب تخصصی کودکان دکتر مهرسا پاریاب، از مجموعه ای از مواد دندانپزشکی استاندارد و با کیفیت بالا استفاده می شود. این مواد محصولاتی از کشورهای آمریکا، کره جنوبی و ژاپن و آلمان هستند که سالها است به جهت کیفیت بالا در رشته دندانپزشکی کودکان به عنوان مواد استاندارد مورد استفاده قرار می گیرند. علی رغم افزایش قیمت مواد دندانپزشکی، تا کنون سعی شده است که کیفیت درمان حفظ شود و از مواد غیر استاندارد استفاده نشود.

هیچ نظری وجود ندارد